Julhelgen

Lilla Julafton uppe på Vattugården
 
På skrapdagen så åkte vi upp på vattgårn för att fira lilla julafton med min mammas sida.
 
         
 
         
 
 
 
Julafton hemma hos oss i Svedje
 
På självaste julafton så firade vi jul här hemma med Eriks familj.
   
 
 
Jag tror tomten tyckte att vi varit snälla i år ;P
 
      
 
                    
 
       
Spända pojkar får prata med tomten i telefonen:)
 
 
       
 
 
 
Många fina klappar fick vi:) Speciellt Nils, som fick ett uppsjö av dom.
Nils var inte ett dugg rädd för tomten!
 
 
På Juldagen så åkte vi hem till min pappa och åt mat där. Glömde kameran hemma. Har bara ett kort på när Nils och morfar badar, men vet inte om pappa vill att jag lägger ut det :P
 
 
Har haft en sypermysig jul med nära och kära, trots det enormt tråkiga vädret som vi haft/har.
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0