Morgonbesök

Imorse så fick vi besök vid kl.8, av min moster och kusin. Jag skrattade lite lätt och sa i går när Lillemor frågade när vi är på G på morgonen att kl.6 är det full rulle här:P Men i morse då vi vaknade så var kl.7.30.
Var en liten kille som vaknade genomblöt i morse när pappa klev upp. Och fick lite svårt att somna om, då det var en stor herre där nere som bullrade som bara den. Men tillslut så somnade han om under mitt täcke. Så mysigt så!
 
Lillemor hade med sig några mössor, som hon virkat och ville att Nils skulle vara Modell.
 
       
Är inte det lättaste att få en 1 åring att sitta still!
 
 
Tog oss en promenad i går bort till hästarna! Det blåste kallt, men vad gör det då man kan sitta nerbäddad.
<3
Min buse, som går och pratar konstant nuförtiden <3
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0