Går inte som jag vill

Jag sitter och ändrar utseende på min blogg. och jag blir alldeles yr i bollen av alla koder hit och dit. Jag har suttit i flera dagar nu och jag får verkligen inte till det. Jag försöker flytta upp kategorisidan och det ser bra ut innan jag sparar och går in på min bloggsida. Då har den åkt ner igen. grrr!
Någon där ute, som vet hur man gör?


Här i huset har pappan åkt på jobbet och den minsta har nyss vaknat efter en längre tupplur.

Min mamma kommer efter jobbet i dag och ska vara med Nils, medan jag åker till Bella på ljusparty. Här ska laddas upp med dofter inför jul :)

Nils som kom på att han skulle sova i sin nya säng i går kväll, kom över till oss kl.3 i natt. Så vi får se om det går lika bra i kväll. Storkillen våran <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0