Snart så....

 
...kan vi känna oss friska förhoppningsvis. 
Det är inte ofta vi är sjuka i detta hus, så det var väl vår tur nu. Alla är ju i princip förkylda nu och Nils drar på sig via förskolan, så det var väntat. Förkylning som hosta,snuva och feber. Alla hår åkt dit mer eller mindre. För mig sitter det fortfarande kvar i bihålorna, men har fått nasonex nu så det går förhoppningsvis åt rätt håll. Jag har fått tillbaka min smak -och luktsinne iallafall!:D 
 
 
I Går Blev Denna Goding 5 Mån
Det firades med att åka på bvc för 5 månaderskontroll och vaccination.
Vilket visar sig att han har feber i dag:S
 
Har börjat avveckla amningen nu, eftersom han inte blir mätt från mig längre. Vaknar jätteofta på natten nu och ska äta, han som bara vaknat en gång tidigare. Så mera "mat" på dagarna behövs. Så just nu är amningspumpen min bästa vän :) Det var ju vid samma ålder jag började med Nils med. Jag känner mig rätt nöjd med det nu.
 
Nä bäst att ta reda på lilla G som ligger på golvet och är less nu
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0