Helg...

I dag så har jag varit och hälsa på Marielle, fikat och surrat lite. Efter det så åkte jag på mio och handlade lite medel för att smörja in sofforna med + att det blev några fina prydnadskvistar som jag fick räkna bort på tillgodokvittot.
I morgon så är det Hägglundsdagen där jag ska stå och ha hand om luftgevärsskytte, kom och skjut vettja!  Erik jobbar även hela dagen i morgon så..
I går så fick jag ett samtal från utbildningen som jag sökt, där de sa att jag var antagen, så redan på måndag sätter det i gång. Fick lite smått panik då jag inte har några böcker! Första kursen är i 2 veckor + att jag jobbar de 2 veckorna. Jag vet ju vad jag gör i allafall :P
Har precis dammsugat och smörjt in sofforna, samt tömt diskmaskinen och satt i gång en tvättmaskin.
Nu blir det fredagsmys i soffan + idol skulle jag tro..
Trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0