Kort dag!

Öppnade på förskolan i morse, så 04.30 ringde min väckare då jag skulle öppna kl 06.00. Har varit seg i dag, då jag inte kunde somna i går kväll. Slutade kl. 12, så det var ju skönt. Ligger i soffan nu och tar det lugnt.
Beställde hem ett par baggy jeans från mandeldesign.se
Om ordern beställs innan 15.00  så skickas varan samma dag, har man tur så ligger den på posten i morgon:)
När jag tagit igen mig en stund, så måste jag dammsuga här hemma + torka golven. Har väntat länge nog nu...
Har även köpt en massa ljung som jag planterat ute. Har rivit upp alla sommarblommor, som inte var så vacker längre... Så nu är det lite höstigt ute.
Tycker att det har varit en riktigt höstdag i dag. Blåst småkallt har det gjort, tror det är dags att plocka fram lite varmare kläder.
Ha en fortsatt bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0