Tisdag

Jobb jobb jobb hela dagarna lång, hinner inte göra så mycket annat känns det som. Jag har tur och få middag hemma hos pappa i veckan då Erk är på älgjakt, skönt att bara sätta sig vid bordet då man jobbar länge.

Är ju i skorped fortfarande och det är så trevligt därm hoppas få fortsätta lite till;)
Denna vecka är det väldigt tråkigt hemma hos mig, då Erik jagar. Tiden går såååå sakta!  I morgon då jag slutar så åker jag direkt upp på vattgårn för att hämta köttkvarnen, som vi ska ha under älgjakten, måste ju kunna göra köttfärs.
Älsklingen hade tur och fick skjuta en i förrgår + att de har skjutit några till, så i morgon kommer han hem med kött som ska ta redas på.. Åh jag längtar, inte till köttet dock, men att få hem han på en snabbsväng:)
Har i kväll pratat med brudparet som jag ska knäppa kort på i helgen, det blir i skags kapell:) spännande att få se något annorlunda och nytt. Systeryster kommer att följa med som ass. Det blir även fotning ute vid någon fyr och klippor, håller tummarna på bra väder.
Nä bäst att sova, så man kommer upp i morgon.
God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0