Torsdag 1/9

Nu börjas det att rulla in lite jobb igen, så skolorna och förskolorna kommit i gång efter sommaren.

I dag så åkte jag nämligen till Skorped för att jobba på förskolan där från 7.45-17.00. Mycket mysig förskola och bra personal, så det gillar vi:) Ska tillbaka dit mån-tors nästa vecka med och bara full dagar, så mycket bra. Synd bara att Erik har älgjakt den veckan, så han kommer nog troligast att bo i Gideå. Måste sova själv, som jag tycker är så kul! Eller inte, är det värsta jag vet! Men men pappa var snäll och sa att jag kunde boka in alla middagar med dom, så slappa jag tänka på det. Skönt!
De frågade även om jag hade något upbokat framöver, eftersom att två av de som jobbar där kommer att vara sjukskriven en tid, så man kan ju alltid hoppas;)
Just nu ligger jag i soffan och slappar, efter att ha slängt i mig en tallrik med flingor och havremjölk.
I veckan så har jag målat byrån med tillhörande hylla som jag fick av pappa, från grön till vit. Ska ha den inne i hobbyrummet, så vi kan förvara mer där. Har plockat ned sängen, men har kvar madrassen i fall det är nån som behöver sovplats.
I morgon jobbar Erik bara 10.30-15.30, så skönt, tycker inte om dessa Em veckor! Funderar på att göra älgskav i morgon:)
Nu ska jag kika på Dr quinn :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0