Helg

Fick helg i går eftermiddag och det var rätt så skönt. Sov till 9.45 i dag och det kändes så välbehövligt, har kommit i säng rätt sent i veckan så.
I dag då vi klev upp och hade käkat frukost så åkte vi till Östansjö åt svärfar, för att kika på en skoter. Ja vi ska dit i kväl och hämta den, så vi har varit upp till mamma och hämtat vagnen;).
När Erik slutar i dag så åker vi och hämtar den, samt att vi nog ska lämna kingen i Björnsjö hos sin nye ägare. Jag har torkat ur den i dag, så det värsta är borta i allafall. Sedan så åker vi till Norrgissjö, Erik ska jaga i morgonbitti så, så jag får soova!
I morgon kväll så är vi bortbjudna på middag till Håkan och Sandra, känns roligt, var så himla längesedan vi träffades. Har alltid varit något som vart i vägen. Men bättre sent än aldrig;)'
Jag har fått förlängt på förskolan i bredbyn fram till jul, känns mycket bra. Sedan skulle de eventuellt försöka fixa så jag kunde vara kvar efter jul med, så jag håller tummarna. Pratade med rektorn i går så.:)
Nu ska jag packa lite grejor inför kvällen, samt plocka undan tvätten så man inte får spader när man kommer hem igen.
Ha en riktigt trevlig helg!

Therése



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0