Röda räven

Mamma var hos mig i kväll och när hon är på väg hem, så knackar hon på fönstret och ber mig komma ut. Då sitter det en räv hos grannen, framför en ljuslykta. Det ser ut precis som en staty. Jag springer in för att hämta kameran och då ropar mamma och säger nej du hann inte. Men jag tar med mig kameran ut i allafall. Sedan så går den in på vår gård och sätter sig och käkar på en talgboll som ramlat ner. Jag testar då att gå nära den och här sitter jag på huk 1 meter framför "röda räven". Så himla fin! Det brysr sig inte för fem öre att jag står där och knäpper kort på kort. Sedan kliver den upp och går i väg. Jag hann till och med gå över till grannen (steen) och hämta honom, för han var ute och han var lika paff som vi tror jag. haha.
Står framför altanen våran och knäpper



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0