Slutprov

Har i princip nyss gjort klart slutprovet i arbetssätt och lärande, så väntar bara på resultat nu. Sedan är det bara ett prov kvar för den kurs som slutfördes i går. Ska bara läsa lite till känner jag innan jag gör det provet. Skulle vara skönt att få det bortgjort, så man kan släppa det. Bara fröken Westman tar sig i kragen så.
I helgen så har det varit kalas, började på Lördagen att jag var på en förlovnings/inflyttningsfest hos Marielle och Anders. Mycket trevligt att träffas trots att det kanske inte blev som de tänkt sig :P. Sedan på söndagen så var det farsdag. Jag for till Gideå efter jag varit hos Marielle, eftersom vi bara hade en bil och Erik hade en grabbkväll/övernattning i en stuga.
Grattis till er <3
I dag så tänker jag fortsätta med att tvätta, har nu tvättat 2 maskiner och ska sätta i gång ännu en. Sedan så måste jag dammsuga här hemma och DAMMTORKA! Tittar man på tvfoten så kanm an inte tro att det är gjort på väldigt länge.
Sitter även och kikar runt på jysk på bäddmadrasser, tror att jag ska kosta på mig en ny. Vår säng är så hård och oskön!
Snart har vi även bara en bil en volvo 740!
Erik ska sälja kingen till en bekant, trots att det sliter i hans hjärta! Men vi ska köpa en v70 diesel och det blir så dyrt att ha två diesel bilar. Jag tycker det inte gör något, eftersom jag har tyckt den gått som en traktor:P Men i skogen är den bra.
Det är bara två veckor kvar till advent och ingen snö! Vill ha snö nu, man får så mycket mer känsla då för att julpynta och jag kan säga att jag längtar!
Nä nu ska jag göra nå vettigt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0