Ledig dag!

I dag så har jag en ledig dag och jag måste säga att det är mycket skönt!
Jag har nu haft min sista dag i skorped och jag måste säga att det kändes väldigt tråkigt att behöva ta med sig alla kläder och inneskor med sig hem. Men håller tummarna på att jag får komma dit igen;)
I morgon så kommer jag att vikariera på högstadiet, fr/sv och vet inte hur det ska gå eftersom att jag bara kan säga vad jag heter och vart jag bor på fr. Men men det är jobb.
Nästa vecka så kommer jag att vara i MO på förskolan där och från och med v.43 så börjar jag på förskolan i bredbyn 3dagar/vecka. Börjar med en 4 veckors period och sedan om jag har tur kanske jag får fortsätta till jul :)
I dag så åkte vi till Gideå en sväng när vi vaknat, Erik skulle fixa några grejor till kingen som ska besiktigas i morgon. Salle är snäll och fixar det till oss:) Vi åkte över staden på vägen hem och då passade jag på att köpa nya garderobsblommor, som jag ska plantera i krukan som jag fick av moster. Vilken tur jag hade! Sedan jag sett hennes kruka så har jag letat efter en likvärdig men inte hittat någon och nu har jag en:)
Håller även på leta några nya julgardiner till köket, men vet ej vad som kommer att passa, så tro att jag måste beställa hem flera olika för att jämgöra:P
Sedan är det sånna här roliga saker som måste införskaffas. Nya glasögon och nya kängor.
Har hittat ett par kängor som jag är sugen på att beställa hem.
Dessa är jag sugen på köpa 1249:-  ( bild lånad från www.brandos.se)
Härligt väder ute funderar på om jag ska ta mig en promenad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0