Måndag den 17/10

I dag fyller lilla lillebror 20 år grattis till han!

Har haft en kortdag i dag mycket skönt. 8-13. Har varit placerad i Moliden i dag och i morgon blir det Bredbyn.
I går så blev det kalas för min bror hemma hos mamma och i kväll blir det hos pappa. Mycket fika, men gott :p
Jag blev så paff i går så jag loggade in på min sida för utbildningen, där min lärare skrivit att jag skulle höra av mig då jag ville komma och göra slutprov. Jag blev VÄLDIGT förvånad då jag fått veta att utbildningen var helt på distans, så jag skrev ett mail till henne och frågade hur det kunde komma dig att jag måste komma ner till Nacka efter varje kurs?! Till svar fick jag att det var något nytt som de infört på skolan från och med Augusti. Jag sa som det vara att det är omöjligt för min del att komma ner efter varje delkurs, eftersom att jag jobbar och att jag fått klart och tydligt besked om att utbildningen var HELT på distans.
Fick ett till mail av henne nu att det nog skulle lösa sig ändå, vi skulle kunna ta ett muntligt prov via webcamera eller telefon, så det skulle nog gå ändå. *TACK*
Hyresvärden ringde även i dag och sa att de köpt en ny frys till oss som står på en släpvagn inne i stan. MEN.... de hade tyvärr fullt upp så de hade ingen möjligthet att komma ner med den denna vecka. Förvånad? näe... så man får väl se om vi åker in till staden i dag och hämtar den, eller om det går att lejja pappa ta hem den i morgon. Erik skulle ju hämta några grejor till bilden så det kanske ordnar sig ändå.
I natt har jag sovit som en kråka. Jag vet inte hur många ggr jag har vaknat ocvh känt mig pigg, sedan när somnat en stund så har jag drömt nå så sjukt, så jag inte ens kan förklara det för någon.
Svänga förbi på Coop då jag åkte hem i dag och hämtade mitt jotexpaket. Mina nya julgardiner till köket och just nu är jag nöjd!
(bild lånad från jotex)
Nu väntar jag på att älsklingen ska komma hem från jakten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0