V.43

Veckorna flyger förbi och snart är det jul, jag längtar!
I dag har jag inte gjort mycket, åkte ner på fritidsgården och surrade lite med Roger, pluggat litegranna, ätit mat hos farmor och sagt hej till mamma. Sitter nu hemma och tittar på tvn.
Själv så har jag åkt på denna förkylning jag med, sitter och är tung i huvudet och försöker förstå mig på hur mycket snor man kan producera.?

I morgon ska  jag börja jobba i Bredbyn 3 dagar i veckan och förhoppningsvis fram till jul:)

Funderar även på att ringa VC i morgon och begära om en tid där, har ont i kroppen, känns som det är blåmärken lite här och var. Är öm så fort jag stöter i något. Vet inte om det är förkylningen eller vad det är, men hade det ju innan den bröt ut. Och jag börja ju att tänka på allt tänkbart när det är något som inte stämmer, typiskt mig. Så måste dit så jag får det ur världen.

När jag slutar jobba i morgon så ska jag dörna till gideå på Mary kay party hos Emma.

Har suttit och redigerat några bilder i dag:








Nu ska jag kika på lite tv...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0