Gräsänka!

Blev väckt utav min kära sambo i morse vid 8.30, då han ringde och frågade vad jag gjorde. -Jag sover sa jag, då jag kom hem vid 01.30 i natt. Han själv hade varit ute på isen sen 04.30. Kom hem från Olearys, där jag varit och ätit god mat och lyssnat på John Lindbergs trio. Var en mycket trevlig kväll!
När jag klivit upp och käkat frukost så åkte jag upp på vattgårn på en snabbvisit. Kikade även på de fyra nykläckta lammen som visades i tidningen i dag. Så söta:) Åkte sedan till pappsen, där jag nu ska få äta grillat.

Jag är gräsänka hela helgen eftersom Erik, Emil och Torbjörn farit upp till fjällen för att fiska!

Jag är småsugen på att fara till Olympia i kväll för att dansa till barbados, men jag vet inte om jag ids. Är småslö i dag med.

Har även passat på att beställt en klänning, som jag förväntar mig kunna ha på min systers konfirmation.

Trevlig helg// Therese




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0