Längtar <3

I dag så har jag varit ledig, har bara varit en slappardag. När Erik for och jobbade så åkte jag upp till farmor för att titta till mina plantor och det såg bra ut:)
Väntade på att rörmockaren skulle komma och fixa på toaletten i dag, men han dök aldrig upp. Hoppas han kommer i morgon.
Nu på kvällskvisten så har vi varit i bredbyn och firat Alvin som fyller 7 år i dag! Massa tårta fick jag i mig (smörgåstårta) Supergod var den.
I morgon är det jobb igen 08.15-16.00 och fredagen 7.15-14.35 Sedan är det helg igen. Veckorna bara springer i väg och det tycker inte jag gör någonting.
Nu sitter jag och väntar på dagens grey´s anatomy avsnitt!
För ni som inte vet så blir jag och Erik föräldrar i slutet på september- början av oktober om allt går vägen:) och vi längtar sååå. Känns spännande och jätteoverkligt!

Ha det bra // Therese



Kommentarer
Postat av: Susanne

Mormor längtar också :)

2012-04-11 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0