Ruskväder

Nu är hösten här och det känns väldigt skönt att jag gjort höst här hemma. Bara hallen kvar, som jag inte riktigt har bestämt hur jag vill ha det.
 
Den här veckan är det fullt upp.
 
I måndags så åkte vi och hälsade på pojkarna bus i movattnet, innan vi åkte till Gideå. Där sov vi till på tisdag, då jag svärmor och Jossan tog en tur på Ikea och Birsta. Kändes dagen efter att man gått en hel del, men inte lika illa som jag trodde att jag skulle känna mig.  Köpte mest bara tråkiga saker faktiskt, lite ljus men inte så mycket. Lillpyret i magen fick några jättesöta saker av farmor.
( bild lånad från H&M)
 
 
Köpte inredning till garderoben, så nu ser det ut som en färdig garderob. Så jag har börjat lite smått med att börja göra i ordning den gamla garderoben med, där alla varma/underställ/jakt - och ytterkläder ska vara. Måste bara få sambon att ändra höjd på hyllorna:P
I går så kom även hyresvärdarna hit och började på huset. Trodde inte att de skulle dyka upp, men får väl se när det blir klart. Hörs som att de skulle börja måla på fredag och nästa vecka.:P Så vi var ute litegranna och hjälpte till att plocka bort en massa saker, så det skulle gå lättare för dem att skrapa.
På kvällen så blev det räkbåten och det är såå gott där och väldigt mysigt tyckte jag att det var. Så härligt med en trubadur i bakgrunden hela tiden och han spelade så bra låtar. Skulle vilja kopiera hans pärm;)
 
 
I morse så cyklade Erik upp till min mamma och hämtade hem hennes bil till mig, eftersom Erik åkte till Gideå för att jaga och jag ska till BM. Har ju bara en bil nu då vi sålt 740in. 
Efter att jag varit hos BM så tänker jag svänga in på blomsterhandeln och köpa en blomma till min farmor som fyller 79 år i dag!
 
Nä nu ska jag gå och starta en tvättmaskin och käka nå lunch innan jag ska åka till Bredbyn!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0