Urusel på att uppdatera!

Nu var det tre veckor sen jag uppdaterade sist, skäms på mig! Men det har inte hänt så mycket på dagarna, mer än att jag är sååå trött! Tycker att jag kan sova jämt.
 
Vi har ju faktiskt varit ute i blåbärsskogen och fixat lite blåbär till frysen:)
 
Förra helgen så for vi på Magnus Uggla med Tom och Josefin. Vi bestämde oss i sista sekund. Han spelade jättebra med jädrans vad högt, tur de sålde öronproppar. Det jag blev lite besviken på med tanke på att det kostade rätt mycket, var att han bara spelade i 1.5 timme.
 
Alldeles strax ska jag åka på matduon och luncha med Marielle, där serveras det tacobuffé i dag :)
 
I eftermiddag så åker vi upp och firar min mamma som fyller år i dag, så vi skulle få äta där med.
 
I går så passade jag på att göra höstfint här hemma! Blir så mysigt och det blir så mycket extra mys när man tänder ljus på kvällen :)
 
Kommer lite nya bilder i något senare inlägg.
 
Här räknar jag bara veckorna som går. Ca 5 veckor kvar till bf <3 Som vi längtar, men har ännu inte förstått tror jag, vad som komma skall.
 
Nä nu ska jag strax fara.
 
 
Trevlig helg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0