Härliga vinter!

Är det inte varmt ute så är det svinkallt! Man har rakt gruvat sig för att gå utanför dörren dessa dagar. I dag då vi klav upp hade vi -31 ute, snooorkallt! Så i dag har vi haft en riktig innedag. Vi har passat på att röja undan litegranna så att man inte skäms varje gång man kommer in i hobbyrummet.
Min kära mor har varit hos mig i dag med och hjälpt mig att sätta upp fotoväggen, blev rätt nöjd med den, bara några kort som fattas nu.



Har inte bloggat på länge, har varit så trött på kvällarna när jag kommit hem. Har inte gjort ett nada.
Jag ska försöka bli bättre på det här med att skriva regelbundet.

I morgon så måste jag dyka ner i boken, har inlämningsuppgifter som vara klara i morgon 00.00
Just nu sitter jag uppe hos mor, tog en frisk o ch kylig promenad dit.  ska äta burgare där. Erik har farit till stan med några grabbar för att äta och se hockey. Jag tror jag spenderar kvällen här med melodifestivalen:)

Ha en fortsatt trevlig helg alla ni läsare!

Älskar dig Erik Gidlund <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0