Ny vecka!

Nu har det äntligen blivit lite varmare ute, har faktiskt kunnat vara ute och busat med barnen i dag. skönt!
Dagen har i dag bestått av jobb, därefter så har det inte hänt mycket, kom hem och gjorde i ordning en sen middag. Just nu ligger jag i soffan och är såå trött! Är så trött nuförtiden, skulle lätt kunna lägga mig och sova nu.
Dagarna bara rinner i väg, man hinner inte med känns det som. Trivs väldigt bra på mitt jobb:)
Den här veckan är det en sådan här tråkvecka, eftersom Erik jobbar em.
Det blev ett väldigt kort inlägg, men det har inte hänt så mycket mer hos mig i dag. Nu måste jag gå ut och ställa motorvärmaren eftersom jag glömde det innan jag gick in. Typiskt!
Gick även in på min mail och såg att jag har fått två förfrågningar om bröllopsfotograferingar till sommaren. Spännande :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0