Städning!

I dag så har jag och Marielle städat ur min farbrors lägenhet. Det gick väldigt bra och vi blev klara mycket snabbare än vad vi hade trott.
Efter det så åkte vi upp till farmor och fick mackor och te:)
När jag sedan kom hem så fortsatte jag att rengöra ugnen här, som var mycket välbehövligt. Jag har också dammsugit och torkat golvet i köket och hallen.
Just nu så håller vi på att plocka fram kläder inför vår fjällstripp i helgen. Eriks kusin Linda ringde i går och frågade om vi var sugna på att komma upp till stugan och hälsa på i helgen, så på fredag åker jag Erik, Emma och Emil upp efter jobbet :) Skönt att komma i väg en stund. Det skulle visst bli utflykt och fiskning:)

Nu ska jag se över vad som måste tvättas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0