Förberedelser!

I går så ringde jag till arbetsförmedlingen för att höra hur jag skulle göra som, eftersom jag är i Norge min första arbetslösa dag. Till svar fick jag att de inte kunde hjälpa mig över telefon utan jag skulle få lov att åka in. Ställde väckaren i morse och åkte in så jag var där då det öppnade. Jag var först in och till svar fick jag att jag skulle komma tillbaka när jag kommit hem från Norge, för att skriva in mig. GRR!!! Kunde de inte ha klämt ur sig det via telefon??!
Men men gick på stadium och bytte till en större storlek på min onepice som jag fick i födelsedagspresent, sedan for jag och Erik på UH och fickade en räkbaguett.
 
Hade besök av mamma, Lillemor, Tomas och Lova i går, fick ett vattgårds fårskinn till lillpyret :)
 
Har börjat förbereda med packning inför Norge, nu då jag ändå är ledig och är så tråkigt väder. Jobbar 9-18 i morgon och 08.30-16.30 på fredag så. Skönt att få börja och köra i gång några tvättar.
 
Kom även på att jag inte brännt ut några skivor med kort på länge, så det är också i full gång, samt framkallning.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0