Juli

Tänkte ta mig i kragen och göra ett nytt inlägg, man har inte suttit så mycket vid datorn i sommar, då man haft annat för sig mest hela tiden. Därför tänkte jag försöka ge er en sammanfattning vad som har hänt denna månad :)
 
Andra helgen i Juli så åkte jag Erik, Emil och Emma till Norge, på vår årliga resa. Trots att det var kallt och dåligt väder så var det jätteskönt att vara där, som vanligt. Orkade dock inte lika mycket som tidigare år, fick sätta mig och vila lite då och då.
                                 
                       
 
                                        Mycket fisk fick vi med oss hem även i år!
 
Helgen efter att vi kommit hem så åkte vi till Hattsjö för att åka bastuflotte, med goda vänner:)
 
 
                                     
 
                                 
                       Vi hade underbart väder och wook stod på vår meny, vilket gick hem hos alla!
                                 
                                Tobbe var kvällens kapten!                               Den bästa <3   
 
   
      
 

I torsdags så firade vi Eriks mormor och morfar på deras 60 åriga bröllopsdag. Vi tog med dom på Älgfarmen, Nyåker till kakfabriken och sedan till Levarhotell där det blev middag och tårta! En mysig dag.
 
                            
 
 
 En lycklig kille som får sitta på storälgen!
        
På fredagkväll så åkte jag, Emma och Marielle på Brolle och han är ju bara såååå bra! Är man inte kär så blir man ju det av att stå och titta och lyssna på honom :P
 
 
På Lördagseftermiddag så packade vi in i bilen och åkte bort till Långvattnet i vattugården, där vi spenderade en kväll med min mor, syster, moster och morbror med familjer. En trevlig kväll, med bra väder. Vi grillade , drack goda drinkar ( dock alkoholfritt för min del) och surrade massor. Erik fick även ett hedersuppdrag och fiskade en låång stund med alla små, vilket var väldigt uppskattat.
 
 
 
        
     
 
     
  
 
 
Bjuder på en magbild från förra veckan v.30 ( 29+2 )
Det börjar närma sig. Gick in i v. 31 i går :) Jag håller på att längta i hjäl mig.
 
Det har blivit vardag här i huset igen, Erik har börjat jobba medan jag går hemma, men vad ska jag göra varje dag?
 
Ha en fortsatt trevlig vecka!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0