Onsdag 4/7

Kl. 07.00 ringde väckaren i morse och tanken var att vi skulle till Sundsvall. Trött som en... klev jag upp och käkade lite frukost och sedan gick vi och la oss igen. Fram och tillbaka velade vi, ska vi fara eller inte. Kändes sååå jobbigt att åka bil så långt i dag och speciellt när man var så trött. Tillslut så klädde vi på oss och for i väg vid 09.30. Jag slocknade direkt i bilen och när vi kom till Överhörnäs ser jag Erik sitter och gäspar som bara den. Vi tog vänster vid E4an och åkte in till Övik. Kändes som jag släpade mina ben genom butikerna i dag. 
Åkte ut på Jula och Söderströms för att kika på några cyklar, eftersom jag tänkt köpa en för mina födelsedagspengar. Men alla var så sviiiiinigt dyra, så jag hoppade över. Det var där det hela började med att åka till Sundsvall, för att gå på biltema.
 
Ett fynd gjorde vi i dag i allafall och det var en babysitter på leklust. Köpte till en båge med figurer också:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( Bild lånad från babyproffsens hemsida)
 
Kikade även på ett skötbord som man har på badkaret, men det kändes såå rappligt! Törs inte ha någon bebis uppe på den., Vi får tänka vidare.
 
Mamma ringde och bjöd oss på grillat i dag, mycket gott och perfekt! Fick även jordgubbar till efterrätt.
 
Nu sitter jag här och funderar på vilka byxor jag ska ha i Norge. Mina Pinewoodbyxor är lite för små i midjan. Funderar om jag ska köpa ett bellybelt. Eller jag har ju också fått erbjudande om att gå till svärfars garderob:P
( bild lånad från babyfrog.se)
 
Nä nu ska jag och älsklingen äta skorpor och sommarsaft:)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0