V.27 ( 26+1)

Nu har det gått 26 hela veckor och en dag, nu börjar det närma sig :) Endast 13-14 veckor kvar!
 
Börjar att ha det mesta bebissakerna klara. Har inte hämtat hem allt, men vet om att vi inte behöver köpa allt som är kvar. Babysitter och skötbord är det som vi är ute efter just nu.
Vi har inte riktigt bestämt vilket sorts skötbord vi ska ha. Ska vi ha kvar badkaret och ha ett badkarsskötsbord? Ska vi ha ett vägghängt, eller ska vi lyfta ut badkaret och bara ha en dusch, så vi kan ha ett golvskötbord? ÅH vad jag önskar att vi hade ett eget större hus. Nu har vi så fruktansvärt trångt har vi upptäckt, när alla bebissaker ska ha plats.
Kanske blir en sundsvallstur på Onsdag om det är dåligt väder, är som fullt upp alla andra dagar.
 
I helgen så fyllde jag år, fick massor av bra presenter. Tack så mycket :)
 
I dag så öppnade jag på förskolan och jobbade från 6-11.30, så skönt! Haft hela dagen kvar.
I morgon så är det jobb 7.30 - 16.00, sen är man ledig en dag.
 
Erik är och fiskar med Salle,Jonas O och Erik W på gissjön. Jag hade tänkt att fortsätta att röja inne i hobbyrummet/ nuvarande förrådet. Men jag iiids inte i dag! Började när jag kom hem och hade energi kvar, men fick lov att sätta mig för att vila ryggen, som inte verkar palla så mycket numera:S Sen var det kört!
 
Ska sitta och retuschera klart lite bilder och uppdatera mitt galleri hade jag tänkt. Sedan blir det Lotta på Liseberg!



Kommentarer
Postat av: Lillemor

Ja, du börjar få en riktig go-mage :))

2012-07-02 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0