Allt ser bra ut...

...Med den lille i magen <3 Längtar så till att du är här!
Allt var bra, låg på pricken på sträcket, så det känns bra. Har fått järntabletter som jag ska börja käka nu.
Erik har även farit till Tyskland på kurs och kommer hem på fredag em, tråååkigt! Men roligt för han att han fick chans att fara:)
I veckan så MÅSTE jag sitta och läsa, vilket känns mindre roligt, då jag är så trött då jag kommer hem nuförtiden! Kommer även att stänga på förskolan i morgon. Men men bara till att bita i det sura äpplet.
I helgen så har det varit fest och bal. tänkte bjuda på några bilder här nedan på Rebecka och Elin.
Nu är det snart dags för sängen, först lite tv-tittande.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0