Äntligen värme!

Som jag har längtat efter den här värmen som har varit i dag, lite chockartad att det bara kom pang på, från ingenstans! Men det gör absolut ingenting. Vi har haft 24 grader i skuggan på förskolan i dag och betydligt varmare i solen.
Ett lyckat väder och en lyckad grillkväll på förskolan:) Nu ligger jag i soffan här hemma med mycket onda och svullna fötter! Började att rensa rabatten ute, men jag gav upp.
Det sägs att det ska bli varmare i morgon och på kvällen blir det grillning för oss! Erik ska bära fram utemöblerna i morgon, så tror det blir premiärätning ute i morgon. Med en kall öl! ( alkoholfritt alternativ för mig då) :D
På Lördag mitt i dagen, så ska vi på dop. Lilla Alfred ska döpas. Sedan så bär det i väg till Movattnet för att hämta småbusarna, som ska sova här till på Söndag :)
Fullspäckad helg. På söndag kl.11 åker jag till Bredbyn för att vara med på min systers konfirmation, Erik får vara hemma med pojkarna. Sedan så åker vi allihopa till min pappa där det är fika efteråt.
Nu alldeles strax så ska jag försöka hålla mig vaken den här gången och se hela kvalningen inför eurovision:P
Måste bara visa att vi haft besök av hacke hackspett den här veckan!
Vi har dock bara halva stubben kvar nu, så undrar vad det är som har
smakat så gott där inne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0