Räkkväll,Stadsresa & Kalas

Denna vecka har jag inte jobbat mycket, började med att gå ut starkt måndag och tisdag och sedan blev det helg för mig:)På Tisdagkväll så jobbade jag även nere på badet, började med att sammanställa simskoleanmälningarna.

På Onsdagförmiddag så åkte vi till Västergissjö och grattade Eriks farfar som fyllde 76 år, sedan var det bara att åka till M-sel igen. Jag hade lovat att göra färdigt simskolegrupperna, så där satt jag väl från 13.30 till 18.00 ungefär. Medan jag suttit och jobbat, så åkte Erik ner till Kvantum och storhandlade för vår räkkväll med Robin och Renée. Vi hade tänkt att åka räkbåten, men den hade inte hunnit börja gå än, så vi tog oss en egen kväll hemma hos oss. Gott var det!
När vi vaknade på Torsdag och såg vilket ruskigt väder det var, så åkte vi ner till stan för att jag behövde hitta nya kläder. Tro ni jag hittade något?! Nä och det är väl som vanligt, kommer alltid hem lika klädlös. Åkte upp en sväng på örnexpo med, men det var då lika dåligt som vanligt.
Just nu sitter jag och väntar på middag här i Norrgissjö. Blir blodbröd och fläsk här i dag. Sedan blir det nog en sväng till Svedje igen. Vi var där på förmiddagen med och drack lite kaffe.
vi har även blivit av med 745:an i dag :) En från Husum som kom och köpte den.
I morgon så fyller min moster 40 år och min farfar 82 år, så det blir en kalasdag i morgon:)
Trevlig helg på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0