Umeå!

I förmiddags så åkte jag och Emma till Umeå, eftersom jag hittat en barnvagn som jag ville ha. Hon var snäll och följde och höll mig sällskap. En Emmaljunga edge duo, jag hade sån tur att jag fick pruta 400 kr på den :)
Följde även med en sittdel,regnskydd,vinteråkpåse och fotsack:) Mycket nöjd!
Erik har hjälpt Emil och Torbjörn att gräva i Norrgissjö, så svärmor får upp sitt växthus snart.
Sedan åkte vi över stan och handlade på coop, så vi inte svälter i morgonbitti:P Jag köpte även två nya leksaker som hamnade i leksakslådan, så pojkarna har något nytt att leka med då de kommer till helgen:)
I morgon väntas jobb heela dagen lång. Först jobb på förskolan 7.30-16.00 och sedan direkt ner på MIF för att avsluta jobbet som jag började på i onsdags.
Nu ska jag avsluta kvällen med ett bad och en film :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0