Kusinbesök <3

I går så kom Nils kusiner och hälsade på. Jag hade gjort älgburgare som vi bjöd på, mums så gott!
 
När alla var samlade så passade vi på att knäppa ett kusinkort på pojkarna våra.
 
 
Det brukar ju inte alltid vara så lätt att knäppa kort på barn :P När den ene äntligen tittar in i kameran så tittar den andre bort.
 
Tillslut så skrattade de stora och tittade in i kameran, då kände vår son för att somna. Hehe vår lilla pösmunk <3
 
 
Knäppte bara på de minsta killarna också
( Ser nästan ut som de ligger och håller varandra i hand)
 
 
(Tycker detta kort var lite komiskt)
 
Nils faster hade även med sig en present
(Så fin mössa och dregglis som hon sytt)
 
 
 
 
Erik jobbar i dag och är snart hemma. Jag och Nils har haft besök av min mamma,Ulf och Sara. Samt min morbror med familj.
Medan lilleman var nöjd i babysittern så passade jag på att göra lasagne, som blir dagens middag då Erik kommer hem.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0