Nils <3

Äntligen så har vår son fått sig ett namn :) Nils Gidlund kommer han att få heta. Jag kan inte fatta vart tiden har farit i väg någonstans. I morgon blir han hela 4 veckor gammal. Helt otroligt vad han har utvecklats på den här tiden. Har  den här lilla underbara gossen varit inne i min mage i 9 månader ? Svårt att förstå!
 
 
Nu i dagarna så blir det att åka till bredbyn med grovsopor och verkligen rensa bort allt rat. Helt otroligt vad mycket grejor man kan samla på sig.
 
Erik har åkt in till staden fram och tillbaka för att lämna in några papper. Sedan blir det fisk här till middag:)
 
I går så fick Erik uppleva sin första fars dag och sedan åkte vi upp till min pappa och åt middag där, med nära och kära.
 
Just det. Nils badade för första gången i förrgår och verkade gilla det skarpt. Tydade det som så, då han blev arg  när jag lyfte upp honom.
 
Nils har sovit i vagnen nu sedan kl.11, så väntar mig snart en väldigt hungrig kille!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0