Onsdag

Sitter i soffan och myser med en sovande liten Nils, medan jag försöker lista ut lite julklappar. det börjar närma sig advent ååh så mysigt.


Jag har inte ftt på mig mina kläder än, sitter i onepiecen.

tittar ut genom fönstret och tycker att det ser väldigt friskt ut ute i dag, men jag törs intw gå ut förrän jag fått ner mina vinterkläder. Har märkt vad enormt känsliga bröst jag har. Har början till mjölkstocknimg på vänstra bröstet igen! Det gör såå ont, känns som att man har ett jättestort blåmärke där. Erik ska åka upp till apotelet då han slutar i dag och köpa sånna här värmeinlägg.
Måste bara säga att jag sitter och kikar på the kardashian family. jag bara gapar och skakarpå huvudet. Alla sånna här program får familjerna där att framstå som jättebimbos ( ursäkta uttrycket). Är det så i familjerna, så tycker jag synd om dom.

Nä nu ska jag prova att lägga lillen i vagnen, så jag får något gjort i dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0