Den stora dagen!

Ja nu är den stora dagen här, den dagen som vi väntat på i många månader. Det datum som vi fick på UL, den dagen som vår bebis är beräknad. Men just nu känns det som att det blir lite längre väntan. Än fast man varit föreberedd ända från start att jag kommer garanterat att gå över, så är det så otroligt lätt att man stirrar sig blind på det här datumet man fått.
Helt otroligt man har haft det här lilla livet i magen i 9 månader, men ännu har man inte fattat att man snart har en bebis:P
 
I dag är det en riktig slödag. Har plockat fram receptet till drömmar, men fick en tvärtrött attack, så jag la mig framför en film. Älsklingen har varit hemma på lunch, så vi åt pölsa och potatis *mums*. Till middag här i dag blir det enchiladas, så jag måste i väg på affären och köpa lite tillbehör. Samt frukt som det har tagit slut på i huset.
Kl.17 gör Erik helg och långledigt. Skönt, då kanske det går lite fortare!



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja nu håller vi tummarna på att h*n vill komma ut snart! <3

2012-10-07 @ 19:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0