En evighet!

Jag ljuger inte när jag säger att denna vecka varit den längsta i mitt liv. Nog för att tiden brukar gå sakta, när man längtar efter något roligt. Men det här slår alla rekord! Både jag och Erik går bara omkring och orkar och vill nästan inte göra nått, än fast vi vill göra nått för att få tiden att gå.

I går så åkte vi till gideå och var där över dagen. Erik passade på att byta till vinterdäck, eftersom de hotar med snö i veckan. Emma ströjde i väg mig på en promenad, min ide, men hennes fart :p Allt för att få ut ungen!
Efter maten så åkte vi förbi Robin,Renee och Tuva. Pojkarna satte lister i deras nya vardagsrum. Blir så fint så!
Just nu ligger jag i soffan och trivs väldigt bra där jag ligger:p Får se vad dagen har att erbjuda.

Bf+7 i dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0