Papperssortering!

Har gruvat mig för denna pappershög i evigheter. Vi är som sagt väldigt dåliga på att sortera in papper i pärmarna varje månad, så vi får sota för det sen. Började kl.11 i dag och var klar då Erik kom hem, så den här dagen har jag snart fått att gå med. Ska försöka ge mig på lite mer att sy. Hur det nu kommer att gå, men övning ger färdighet.
Nu degar jag i soffan en stund och inväntar att se vad min sambo bjuder på för mat till middag i dag.

Just ja, de ringde även i från a-kassan och det saknas ännu ett arbetsgivarintyg. Fast det var deras fel, så de bad så hemskt mycket om ursäkt. Men det ska alltid vara nått strul med alla papper man skickar in. Jag vill ha mina pengar snart! :S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0