13/9-12

Mormor och morfar har nyss varit här och fikat. Rörde i hop en sockerkaka och bjöd på kaffe. De var här för att hämta botten till spjälsängen, som jag fick hem i går. Den höll på gå av på ena sidan, så morfar ska försöka laga den.
 
kl.13.30 ska jag på ett besök hos bm igen. Näst sista besöket innan bf:)
 
Det är inge roligt eller skönt att sova längre. Kan inte ligga på rygg för då känns det som att man inte får åt sig andan. Lägger jag mig på sidan så vaknar jag tillslut och har jätteont i höften. :S Kom ut snart! :P Men jag kan slå vad om att det är värt all smärta i längden:)
 
 
Ute här så är det arbetsplats för fullt. Min duktiga sambo har tagit på sig att byta vindskivor, han är så duktig! Får se om de kommer och målar nå mer, fattar inte varför de inte lägger på ett kol de här fina dagarna, så det blir gjort. Men men inte vårt bekymmer.
       

I kväll så blir det magfotografering. Eriks syster och jag ska fota våra tjockmagar hos Fredrik Åström.
Syster Sara ska följa med och få chansen att bli fotad också.
 
Jag har köpt ett nytt tvspel också, Tintin. Så här ska de spelas på dagarna:P Men jag har göra på sidan om också. 
 
Nu ska jag försöka att gå och rota i genom garderoben och se om jag hittar något jag kan ha att fota mig i.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0