22/9

I morgon är det två veckor kvar till bf och guuuu så vi längtar <3
 

I går så tog jag mig en cykeltur på affären och hämtade åkpåsarna som Jossan och jag beställt. Passar perfekt i liggdelen, så nu är vintern räddan för den lille :)
 
 
Middagen i går blev inte som planerad. Luktade jättegott och var verkligen sugen på ostgratinerad fläskfilé (älgfilé) a´la Jossan. Tog ut det ur ugnen och stoppade i munnen. Jag höll på spy! Fyy så mycket älg det smakade!. Gick inte att äta. Tur Erik hade stoppade köttet i kylen från dagen innan, så vi fick äta det tillsammans med såsen och tagliatellen.
 
Har nyss kommit hem från bror min. Erik tyckte att jag skulle följa med i morse kl.5 och åka till Gideå, men jag var tveksam över om de hade någon nyckel ute i Norrgissjö, så tordes inte chansa. Därför gick jag och la mig i sängen igen. Skönt det med. Tänkte att jag skulle slå en pling till min far och be han hämta mig, så de skulle bjuda på fika i dag, men de var i staden och bilen är på älgjakt. hmm vad skulle jag hitta på i dag. Kände mig genast jätterastlös och strandsatt.  Ringde då till bror min och väckte upp han, så han fick bjuda på fika. Tog mig en cykeltur bort dit och det var nog. Herreguuuu vilken dålig ork och kondis man har nu :P
 
Älsklingen är på väg hem nu, så då blir det en dusch och sedan blir det tacos hos Robin och Renée :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0