Chaufför

Har suttit i onepiecen mest hela dagen, till min farmor ringde. De hade fått återbud hos optikern och hon hade fått en tid kl.15. Jag hade ju lovat att skjutsa in henne, så det var bara till att klä sig och åka in.
 
Nu i kväll så har jag varit hos mammsen på tupperwareparty. Jag köpte inget den här gången, men det är ju alltid gott att fika:)
 
 
Fick även ett set stickat av min mormor :D
 
Två bebismössor samt ett par tubsockar och vantar.
 
Jag börjar bli less nu, räknar dagarna som går. Dumt jag vet! då jag lika gärna kan gå över tiden med. Men hur lätt är det:P Men enligt beräkningarna så är det ca 3 veckor kvar. Den lille kan få komma när som helst. Börjar få mer och mer ont i höften och lederna i fingrarna. Samt att det börjat ila väldigt mycket nedåt, så jag knappt kan gå ibland. Men det är säkert inget. Får säkert räkna med mer veckor!:S
 
På Torsdag så ska jag fara till Fredrik och Fota magen, som inte är så hel längre. Den bara spricker mer och mer, men kanske fastnar på kort ändå:P
 
Nu ska jag slänga i mig nått att äta och sedan sussa, om jag får :P
 
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0