Recycling mums & Surströmming



I går morse så åkte jag in på recycling mums i stan och fyndade lite kläder till bebben.
5st byxor, en pyjamas, 4 bodysar och en vinteroverall. Allt detta för 180 kr :)
Efter allt fyndande, så åkte jag på Uh för att fika med Emma, Svärmor,Jossan,Mia,Agneta och lilla Emelie.

Senare på eftermiddagen så kom Emil,Emma,Robin,Renee,Tuva,Tobias,Martin,Anna,Tom,Josefin &Alfred hit och åt mat. Till middag så bjöds det på surströmming och hamburgare. Sedan till efterrätt så hade jag gjort en aftereight parfait med hallon. En supertrevlig dag!

Nu i dag kl 15 så är vi bjuden på kålbullar och hamburgare hos min morbror och sedan dörnar vi till Gideå med mammas bil. Erik ska koppla in extralysen till henne.

Bf om 7 dagar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0