Snopet men billigt!

Dörnade ner till staden i morse, eftersom bilen skulle vara på volvo kl.8. Vi hade bokat tid för att ta bort airbagen på passargerarsidan, så vi kan ha barnstolen där. När jag kommer dit så säger dem att vår servicetekniker är sjuk, så det kommer att ta extra lång tid, men de skulle skynda sig på. Annars så skulle det ta en timme, så jag gick på Qvantum och köpte tidningar och fika och satt där. När jag sedan går tillbaka till volvo så säger han att det här blev billigt för dig, det fanns ingen airbag där. VA?! Nä han blev lika snopen som jag, han letade men han hittade ingen. Så det blev ju väldigt billigt! Tro vad man ska köpa för de där pengarna då? Ska ju in till staden i morgon en snabbis och ska handla lite saker till lilla pyret i magen. Kom på att jag inte har köpt nån mössa eller vantar. Har bara fokuserat på att köpa innekläder.
 
Följde svärmor och svärfar till Eriks farmor i dag och uppvaktade henne. Fick en supergod smörgåstårta:) Anita har köpt en docka, som ser ut som en riktig bebis. tar man henne i handen så nyper hon åt.


Har suttit och beställt tyger med Eriks syster nu i eftermiddag, så jag ska sy ett sätt till barnvagnen tänkte jag.
 
    

Fick ett mms av mamma att det händer grejer när vi är borta i veckan. Hon var snäll och var och tog in posten.
 
Åker hem en sväng i morgon och ska hämta några grejor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0