Tröttdag/slappardag!

I dag är det en sådan här ligga på soffan inte orka göra något dag. Vaknade i morse och kände mig lika trött som i går då jag gick och la mig. Steg upp och gjorde i ordning några tacopajer, eftersom älsklingen skulle komma hem och äta lunch med mig. Sedan så har jag legat på soffan och halvsovit. När jag tittar på klockan så är det snart dags för att börja med nästa måltid, som blir potatis, korv & morotsstuvning.
 
I går så följde jag med mamma och Sara upp på vattgårn en sväng. Mamma och morfar körde en massa vedlass till Mellansel och jag knäppte kort på kusin Lova.
 
 
 


Sedan på eftermiddagen så kom svärmor och svärfar hit och åt surströmming, själv så åt jag sillklämmor. Luktade inte så gott här inne i går kväll. Men nu är det borta tack och lov!
 
 
 
I Torsdags så for ju jag Eriks syster och min syster och fotade oss hos Fredrik Åström och det blev en del fina bilder. Tycker att jag själv ser ut som en flodhäst. Då man gått upp 17 kilo under den här graviditeten:S Men men tänkte bjuda på några bilder i allafall :P
 
 
 
 
 
Några smakprov. Har valt ut några favoriter som Fredrik skulle mixtra till lite :)
 
Nu ska jag kika runt lite mer här på datorn:)
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfina bilder !! skulle dock inte bli lika fina bilder om jag gick upp 17 kilo ;)

2012-09-22 @ 20:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0