Mammas charmtroll <3

I morse vaknade både jag och Erik kl.04.30 av ett tss tss tss-ljud! När vi satte oss upp i sängen så är det Nils som ligger på mage i sin säng och kikar på oss. Han kom precis över spjälskyddet med sina stora blå ögon :P Vi fick oss ett gott skratt. 
 
Han kommer alltid med något nytt nu på dagarna, himmel vad han utvecklas. Våran lilla BEBIS
 
Den här lilla pojken är det bästa som finns
Vår solstråle <3
 
 
 
 
Vi har haft besök av mamma/mormor och syster/moster i kväll. Trevligt:)
 
I morgon ska jag åka till frissan och göra mig vårfin. Det var ju 5,5 månad sen sist hehe 
Nils ska få vara med gammelmoster Lillemor under tiden.
 
Nu ska jag se över några bilder som ska upp på väggen inne i vardagsrummet så småningom och sedan ska jag krypa till kojs .
 
Go´kväll :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0