Såå skönt

Nils har äntligen börjat ta flaskan igen, samt ersättning. Han har ju stenvägrat att ta den sen han blev sjuk. Men skam den som ger sig. Nu har vi börjat introducera ersättning som kvällsmål och håller tummarna att han känner sig lite mättare under natten. Jag tror att jag har börjat få för lite/blaskig mat på kvällen.

Lilleman slocknade som stock kl.19. Han blir så trött när han inte får sova ute, , eftersom han bara sover 30 minuter i stöten inne.



Nils fick vara hos farmor och farfar medan jag och Erik åkte till stan för att handla. Skönt att lunch målet går bort nu på dagarna. Nu är det bara att fortsätta avvänjningen av mammaslurkar:p Det känns jätteskönt på ett sätt, men ändå är det ju lite mysigt. Men nu tycker jag han börjar bli stor och man blir ju mindre bunden själv. De kräver ju mat ofta de små liven.

Nu ska jag gå ner och kika hur det går för mitt stora ♥som snickrar i hop en hatthylla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0