Hos mormor/mamma

I helgen är vi hemma hos Nils mormor i Mellansel, medan pappa jobbar.
Om några timmar ska vi hämta pappa och åka hem till Svedje.
 
Det är roligt att se nu, hur många saker som kommer fram varje dag. Nils har upptäckt att han har en tunga i sin mun. Den ska nu vara med varje gång han pratar.
 
Nils blev hela 4 månader i går. Det går så fort!
 
 
 
Jag som har skrytit om att jag klarat mig från den här förkylningen, men nu har jag åkt dit. Snuva och ont i halsen och känner mig allmänt jättetrött. Ser ut på mina ögon som att jag inte sovit nått.
Dessutom åkte jag på mjölkstockning i förrgår. AJAJ! Tur så är den så gott som borta nu. Inge skönt alls. Tål absolut ingenting.
 
Nu ska jag ta hand om en jättetrött pojke <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0