Projekt hall!

Nu har jag äntligen börjat med hallen. Som jag väntat :P
Tanken var att vi skulle riva en vägg i hallen, där det varit en garderob. men efter att vi studerat lite mer noggrant, så upptäckte vi att golvmattan bara går runt den. I så fall skulle det bli ett hål, där väggen varit. Så vi kör på den enklare vägen. Jag målar om tapeten som är på plats och vi gör en garderob, som det var tänkt från början. Så i stället slänger vi ut byrån i hallen och hänger dit en stor spegel i stället :)
 
I kväll har jag börjat måla listerna
Dörrarna kommer även dom bli vita så småningom.
 
Nils första provsmak på Morotspuré
 
                                 
Först lite skeptiskt, men sen var det ganska gott ändå.
 
 
Helgens lilla grilltur
 
Jag och Nils i Tobbes räcerpulka
 
Varma mackor stod på menyn :)
 
Nils och mamma <3
 
Vår alldeles egna lilla solstråle <3
Tänk om man kunde vakna på ett sådant här humör själv varje morgon.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0