Förkyld Kille!

Här hemma har vi en liten kille som är så snorig och rosslig. Låter så jobbigt! Har lyckats få han att sova 3,5 timme i dag vilket var välbehövligt! Det blir så jobbigt för han och äta, speciellt på morgonsidan. Vi hoppas att det går över fort.
I dag så hade jag tänkt att köra en rejäl tvättdag, men tvättmaskinen har gjort sitt. hm. Måste åka till svärfars ocvh hämta vår nya maskin som står där i källaren, men där går det magsjuka så vi avvaktar. Typiskt att det skulle hända nu, när jag har ett berg med tvätt.:P
 
I går så var tanken att vi skulle på dop. Erik skulle ta ledigt några timmar eftersom han hade jobbhelg, men det blev inställt på grund av sjukdom. Erik var måttligt less, då han då skulle jobba full dag hehe. Men nu har han ledig vecka och som jag längtat. Så skönt att ha han hemma! 
 
Mina pengar från försäkringskassan är än så länge osynliga denna månad! Vi som inte behöver köpa nått just nu :P Suck!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0