Halvfart!

I dag går mamman i huset på halvfart! Har sååå ont i nacken, så det känns som att vänstra ögat ska ploppa ut. Jag som hade tänkt hinna så mycket i dag. Lillen är snäll än i allafall. Sover i vagnen inne. Har nu sovit i 2 timmar och jag minns inte riktigt när det hände inomhus sist. Kanske känner att mamma inte vill gå ut i dag. :) 
 

Jag sitter och kikar igenom några bilder här på datan och uppräcker att jag måste göra någonting åt alla bilder snart.
 
6 Dagar innan
Jag hade verkligen en strutmage :P
 
Annandagen
Ställde till med skitkalas hos gammelmorfars i Jansmark
Det blev skit ända upp till nacken och ut med armarna :S
 
 
3/1-13
     
1/1-13
Promenad runt Svedjebyn, en rätt dryg bit :P
 
 
 
 
     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0