Torsdag

Testade att lägga Nils lite tidigare i vagnen i dag, så han inte skulle vakna så sent. Men det slutade med att han vaknade efter 1 1/2 timme hungrig. Verkar som han sover längre om jag lägger ut honom efter målet vid 12-12.30

På lördag måste jag åka in till stan och göra den osäker. Blir Nils och jag. Har inget val, måste ned. Tänker fixa doppresent åt lille theo, samt två presenter åt två nya tillskott.
Jag fick nämligen en lillebror i går och Nils fick sig en morbror hehe. Sedan så fick våra vänner/grannar Robin & Renee en liten tjej till.

I dag då Erik slutar jobbet, så åker han ned till stan och hämtar hem våra möbler, som äntligen har kommit. Beställde dom i November! Så är liite less.

Nä nu ska jag roa lilleman!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0