Ny Design!

Fått min nya design :D
Nu var det ett tag sen igen. Hallen är snart klar. Bara lite finlir kvar :)
Före:
efter: 
                                    
 Det blev såå mycket rymligare utan byrå.
 
                                                             
Jag fyndade en lampa, som förra ägaren lämnade kvar. Slet bort det gamla tyget runt och köpte en läcker glödlampa. Blir ett rätt härligt sken!
 
 
    
Jag och Nils for och hälsade på min farmor och farfar i söndags. Det är något speciellt med min farfar. Alla barn tycker om att sova i hans famn, utan att han behöver göra något speciellt. Behöver inte förklara att Nils trivdes.:P
 
Sara och lillebror Willhelm
 
 Min Underbaraste lilla Nils i sin Racer <3
Stod och lagade mat i eftermiddag och helt plötsligt var han i v-rummet:P
 
I kväll har vi haft besök av Eriks familj, som uppvaktade han lite i efterskott.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Susanne

Va bra den nya sidan blev. Kul då det skiftar bild också

2013-03-12 @ 22:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0