Superduper övertrött!

I dag har inte sömnen varit på Nils sida kan jag säga. På fm så sov han 1/2 timme. Sedan fick vi besök av Emma och Axel, så vi tog oss en promenad. Nils vaknade då vi nästan var hemma. Han sov väl en 40 minuter kanske. I em har han gråtit och gråtit. Provat allt i min makt att försöka få han att sova. Tillslut somnade han av utmattning i min famn. Väntar just nu på att han ska somna för natten. Håller mina tummar på att han inte vaknar varannan timme i natt också.



Åh underbara Nils♥ Du är det absolut bästa som hänt oss. Än hur mycket sömnbrist och än hur tunga vissa dagar kan kännas, så spelar det ingen roll, för du är värd allt. Så fort du tittar på mig med dina underbara blåa ögon, så smälter mitt hjärta!

Förhoppningsvis så får Erik jobba i helgen. I så fall så är han ledig under påsk och hela veckan efter. Det hoppas vi på.

Nu ska jag ligga och dega framför Skilda världar och vila min onda rygg. Det tar på att bära på en Nils :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0